Обмін та повернення

Обмін та повернення.
Обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Повернення або обмін товару здійснюється у разі якщо товар не був у використанні та упаковка не пошкоджена.


Умови та порядок повернення придбаного бракованого товару в інтернет-магазині WiseHome.
У разі придбання бракованого товару, Покупець має право :
- обміняти його на інший такий же, належної якості;
- обміняти його на аналогічний товар з частковою доплатою або частковим поверненням сплаченої суми, в залежності від вартості аналогічного товару;
- отримати знижку на бракований товар, розмір якої встановлюється за згодою сторін;
- повернути його і отримати сплачені гроші в повному обсязі.

Скарги на браковані товари адресуються в усній формі за телефоном +380952480000 або ж в письмовій заявці на електронну адресу: wisehome.ua@gmail.com. У разі необхідності менеджер надасть вам сприяння.

Термін розгляду скарг - до 14 календарних днів з дати отримання скарги.

У разі задоволення заявленої скарги: Покупець самостійно відправляє поштою або кур'єрською службою бракований товар і товарний чек на адресу магазину. Вартість доставки бракованого товару компенсується.

Спосіб повернення грошових коштів - аналогічний їх отриманню, якщо інше не обумовлено сторонами.

Відповідно до вимог Податкового кодексу України, Покупець для повернення грошових коштів зобов'язується надати Продавцю копію паспорта та ідентифікаційного коду Покупця, згідно з вимогами Закону України «Про захист персональних даних».